Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, στις 20:00, η συναυλία των κιθαριστικών συνόλων του Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων «Νικόλαος Δούμπας». Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ξεχωριστή γιορτή της μουσικής, προσφέροντας μια σημαντική ευκαιρία στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου να παρουσιάσουν το έργο τους, την καλλιτεχνική τους πρόοδο, αλλά και την εξαιρετική συνεργασία που έχουν αναπτύξει με τους καθηγητές τους.
Το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα πλούσιο και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα, το οποίο περιελάμβανε γνωστές μελωδίες από την ελληνική και τη διεθνή σκηνή, καθώς και αγαπημένα κινηματογραφικά θέματα.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές, καθώς και στους υπεύθυνους καθηγητές, κ. Δ. Κασφίκη και κ. Κ. Σηφάκη, για την άρτια προετοιμασία και την καθοδήγηση των συνόλων. Η συναυλία αυτή, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο των ευρύτερων πολιτιστικών δράσεων του σχολείου μας, ανέδειξε για ακόμη μια φορά τη σημασία της ομαδικότητας και της συνεργασίας μέσα από τη σύμπραξη σε μουσικά σύνολα.
Ευχαριστούμε θερμά το κοινό που μας τίμησε με την παρουσία του και χειροκρότησε θερμά την προσπάθεια των παιδιών μας!













More from my site