Ημερολόγιο

Φεβρουάριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Εορτολόγιο

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

Translate:

Παράταση Μαθητικού Διαγωνισμού Φωτογραφίας και Ζωγραφικής έως 20-2-2025

Το Μουσικό Σχολείο Ιωαννίνων “Νικόλαος Δούμπας” διοργανώνει Μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας και Ζωγραφικής με θέμα:
«“Γειὰ καὶ χαρὰ στὸν κόσμο μας, στὸν ὄμορφό μας κόσμο”:
αποτυπώνοντας όμορφες καθημερινές στιγμές»

Σκοπός του διαγωνισμού είναι οι μαθητές/-τριες να παρατηρήσουν και να αποτυπώσουν όμορφες σκηνές από την καθημερινότητα. Η ομορφιά της ελληνικής φύσης γεννά αισθήματα χαράς, ευτυχίας και εσωτερικής γαλήνης. Τα νερά, τα δέντρα, τα βουνά, τα ζώα γοητεύουν την ψυχή του ανθρώπου, ο οποίος παρά τον μόχθο της ημέρας αισθάνεται ευτυχισμένος που ζει σε ένα ειδυλλιακό φυσικό περιβάλλον. Το θέμα είναι εμπνευσμένο από το ποίημα του Κώστα Κρυστάλλη “Ηλιοβασίλεμα”. Στον Διαγωνισμό έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων, όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου, Δημόσιων και Ιδιωτικών Σχολείων της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων.

11 Φεβρουαρίου 2025: Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο»

Οι eTwinners του σχολείου μας γιορτάζουν αυτή τη μέρα με αντίστοιχες δράσεις.

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης από τους μαθητές/τριες της α΄ γυμνασίου

Την Τρίτη 4 Φλεβάρη, τα τρία τμήματα της Α΄ γυμνασίου παρακολούθησαν την παράσταση “Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ’ έναν γλάρο να πετάει”, από την Παιδική-Εφηβική Σκηνή της Θεατρικής Συμπαιγνίας. Το έργο του Λουίς Σεπούλβεδα παρουσιάζει “μια ιστορία για την αγάπη, τη φιλία, την τόλμη και το θάρρος. Μια ιστορία ενσυναίσθησης και συμπερίληψης. Μια ιστορία για το κακό που προκαλεί ο άνθρωπος στο περιβάλλον και σ’ όλα τα πλάσματα που ζούνε σ’ αυτό. Μια ιστορία για τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του καθένα, γεμάτη ευαισθησία και τρυφερότητα!”.

Τα παιδιά παρακολούθησαν την παράσταση και στη συνέχεια συζήτησαν και επεξεργάστηκαν τα νοήματά της με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών. Γιατί «το θέατρο δεν είναι μόνο διασκέδαση, είναι ένα σχολείο για τον άνθρωπο.» (Μαγιακόφσκι)

Παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων

Αξιόλογες θεατρικές παραστάσεις παρακολούθησαν οι μαθητές και μαθήτριες της  Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας εμπνευσμένες από σπουδαία λογοτεχνικά έργα, οι οποίες συνδέονται άμεσα με το αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων της Λογοτεχνίας, της Ιστορίας και του Θεάτρου. Η παράσταση “Ο μικρός πρίγκιπας” (Θέατρο Εκόντες) και “Όλιβερ Τουίστ”  (Παιδική Σκηνή Ροντίδη) ταξίδεψαν τους μαθητές και τις μαθήτριες μεταφέροντας μηνύματα αγάπης, φιλίας, αλληλεγγύης. Μέσα από αυτή την εμπειρία προωθείται τόσο η θεατρική αγωγή όσο και το πνεύμα της φιλαναγνωσίας, σημαντικοί παράγοντες στη διαμόρφωση της σύγχρονης εκπαίδευσης.

Κυκλοφοριακή Διαπαιδαγώγηση Μαθητών/τριών

Μετά την ενημερωτική δράση της Τροχαίας Ιωαννίνων με θέμα «Κυκλοφοριακή Διαπαιδαγώγηση Μαθητών/τριών», οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στις γνώσεις που απέκτησαν.

Συγκεκριμένα, συμμετείχαν σε ένα διαδραστικό Quiz μέσω της πλατφόρμας SafeFuture του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ, όπου απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με την οδική ασφάλεια και την κυκλοφοριακή αγωγή. Η δράση αυτή συνέβαλε σημαντικά στην κατανόηση και εμπέδωση βασικών κανόνων ασφαλούς μετακίνησης, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την ορθή κυκλοφοριακή συμπεριφορά των μαθητών.

Τέτοιες πρωτοβουλίες αποτελούν πολύτιμα εργαλεία για τη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων μελλοντικών οδηγών και πεζών, προωθώντας μια κουλτούρα οδικής ασφάλειας από νεαρή ηλικία.

Ασφαλής και δημιουργική πλοήγηση στο διαδίκτυο

Στην εκδήλωση «Ασφαλής και δημιουργική πλοήγηση στο διαδίκτυο», οι μαθητές και μαθήτριες του α2 και α3 γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη σωστή και ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών εργαλείων, οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να προστατεύονται από κινδύνους όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η παραπληροφόρηση και οι απάτες στο διαδίκτυο.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτές του Κινητού Εργαστηρίου «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» παρουσίασαν τρόπους για τη δημιουργική αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων, ενθαρρύνοντας τους μαθητές/τριες να γίνουν υπεύθυνοι χρήστες του διαδικτύου που θα συμβάλλουν θετικά στην ψηφιακή κοινότητα. Η δράση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή.

Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία Δήμου Ιωαννιτών και «Χαμόγελου του παιδιού».

Έκθεση φωτογραφίας του κ. Πολυδεύκη Ασωνίτη

Η επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών του Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων στην έκθεση φωτογραφίας του εκπαιδευτικού και φωτογράφου κ. Πολυδεύκη Ασωνίτη με τίτλο “Και εγένετο άλας” είναι μια σημαντική πολιτιστική δραστηριότητα. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τη φωτογραφική δουλειά του κ. Ασωνίτη, η οποία εστιάζει σε θέματα που σχετίζονται με τη φύση και με την κοινωνία των εργατών στις αλυκές Μεσολογγίου,  με μια ιδιαίτερη οπτική.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης μπόρεσαν να αναπτύξουν τις αισθητικές τους ικανότητες και να εμπνευστούν από την τέχνη της φωτογραφίας. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με το κ. Ασωνίτη και να μάθουν για τη διαδικασία δημιουργίας των έργων του.

Είναι σημαντικό τέτοιες εκδηλώσεις να ενισχύουν τη σχέση των μαθητών/τριών με την τέχνη και τον πολιτισμό, προσφέροντάς τους μια σφαιρική άποψη για την καλλιτεχνική δημιουργία και τις διάφορες μορφές έκφρασης.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Πολέμου 1912-1913

Η εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών του Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων στη Βουλιάστα Ιωαννίνων και στο Μουσείο Πολέμου 1912-1913 αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές/τριες να έρθουν σε επαφή με την ιστορία, τη φύση και τον πολιτισμό της περιοχής. Οι μαθητές επισκέφθηκαν τις πηγές Λούρου, όπου είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν το φυσικό περιβάλλον και να μάθουν για τη σημασία του νερού στην τοπική οικολογία και οικονομία.

Επιπλέον, το Μουσείο Πολέμου Εμίν Αγά τους προσέφερε μια ενδιαφέρουσα διδακτική εμπειρία, καθώς μέσα από τις εκθέσεις και τα εκθέματα οι μαθητές ανακάλυψαν πτυχές της ιστορίας της περιοχής και ενίσχυσε τη γνώση τους για την τοπική ιστορία και τον πολιτισμό.

Σεμινάριο φωτογραφίας

Στο πλαίσιο του μαθητικού διαγωνισμού ζωγραφικής και φωτογραφίας που διοργανώνει το σχολείο μας υλοποιήθηκε εργαστήριο φωτογραφίας σε συνεργασία με τον αξιόλογο εκπαιδευτικό και φωτογράφο κ.Πολυδεύκη Ασωνίτη. Οι μαθητές που συμμετείχαν παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον γνωστές και άγνωστες πτυχές της τέχνης της φωτογραφίας, έμαθαν βασικούς κανόνες και αρχές (κεντρικό στοιχείο, αντανάκλαση, επανάληψη, αντίθεση, συνέχεια, σημείο φυγής, γεωμετρικά σχήματα, εικαστικά περιβάλλοντα, βαθμός δυσκολίας). Μέσα από ερωτοαποκρίσεις και παραδείγματα από την τέχνη της μουσικής ο κ.Ασωνίτης μετέδωσε με παραστατικότητα τις γνώσεις και την αγάπη του για τη φωτογραφία. Τον ευχαριστούμε θερμά για την άμεση ανταπόκριση και την αμέριστη στήριξή του στη διεξαγωγή του διαγωνισμού.


Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ακαδημαϊκού έτους 2025-2026

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος:
www.hcg.gr η προκήρυξη διαγωνισμού εισαγωγής ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-
ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, ακαδημαϊκού έτους 2025-2026 με το σύστημα των
Πανελλαδικών Εξετάσεων. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τον
τρόπο συμπλήρωσης και υποβολής της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά τις ημερομηνίες υποβολής τους και τις απαιτούμενες διαδικασίες.
Σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,
όσοι/ες έχουν τα απαιτούμενα προσόντα και επιθυμούν να εισαχθούν στις παραγωγικές Σχολές του
Λ.Σ. ΕΛ.ΑΚΤ., συμπληρώνουν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για την συμμετοχή στο
διαγωνισμό εισαγωγής στην Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ή / και Δοκίμων
Λιμενοφυλάκων, σε ηλεκτρονική εφαρμογή που θα λειτουργήσει ειδικά για το διαγωνισμό, τις
ημερομηνίες από 29/01/2025 ημέρα Τετάρτη έως και 12/02/2025 ημέρα Τετάρτη. Μετά την
12/02/2025 δεν γίνονται δεκτές αιτήσεις συμμετοχής.
Η διαδικασία υποβολής της ως άνω Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και των
απαιτούμενων δικαιολογητικών, θα διεκπεραιώνεται ΕΞ’ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ σύμφωνα με τις
οδηγίες που παρέχονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α΄ της προκήρυξης και χωρίς να αποστέλλεται ταχυδρομικά
οιοδήποτε έγγραφο.

Παρακαλούμε η ανακοίνωση αυτή να αποσταλεί στις οικείες Περιφέρειες προς ανάρτηση στον αντίστοιχο πίνακα ανακοινώσεων και να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων των Διευθύνσεων Δ.Ε. και των Λυκείων, καθώς και στις αντίστοιχες ιστοσελίδες τους, προκειμένου να ενημερωθούν οι μαθητές και οι απόφοιτοι που ενδιαφέρονται για εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος και να καταθέσουν έγκαιρα τα δικαιολογητικά τους. Εφιστούμε την προσοχή στους Διευθυντές των Λυκείων ώστε να ενημερώσουν άμεσα τους υποψηφίους σχετικά με την προκήρυξη.
Διευκρινίζεται ότι, όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος, πρέπει υποχρεωτικά να ακολουθήσουν τις διαδικασίες της προκήρυξης του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ανεξάρτητα αν είχαν ή όχι δηλώσει προτίμηση για τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος με την Αίτηση – Δήλωση, την οποία είχαν καταθέσει στο Λύκειο τους.

ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ

Ιστορικό

Translate »